MAXINE. MAGABIZTOS. SZEXI. ELBŰVÖLŐ.

Díjtalan kiszállítás 15.000 forint feletti vásárlás esetén.

Garancia és jótállás

Minden termékünkre 1 év teljes körű garancia vonatkozik. A megvásárolt termékre 10 000Ft értékhatár felett fogyasztói szerződés keretein belül cégünk jótállást, alatta szavatosságot vállal. Amennyiben a megvásárolt termék gyártási hibára visszavezethető okok miatt a kézhezvételétől számított 12 hónapon belül meghibásodik, kérjük küldd vissza a címünkre és mi vállaljuk a termék javítását. Amennyiben a javítás nem lehetséges, úgy a terméket kicseréljük, vagy annak ellenértékét levásárolhatod webshopunkban. A garancia nem vonatkozik a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő hibákra, mint pl.: karcolások, deformálódás, törés, szakadás, kopás vagy köves ékszerek esetén ütések miatt kő kihullás. Ezek a hibák nem tartoznak a kellékszavatosság gyakorlásának feltételei közé, ezért ezeket a hibákat a kellékszavatosság keretén belül nem áll módunkban kijavítani. 
1. HIBÁS ÁRUCIKK
Amennyiben a kiszállított csomagon akár a legapróbb külsérelmi nyomot észleled, akkor még a csomag átvétele előtt, haladéktalanul kérd el a kárjegyzőkönyvet a futártól. Ilyenkor a jegyzőkönyvet a futárnak kell kitölteni és ebben az esetben nem vagy köteles átvenni a csomagot. Lehetőség szerint készíts fényképeket a sérült csomagról és tartalmáról, majd értesíts minket az info@maxine.hu e-mail címen. Ha az átvett árucikk hibás, vagy a szállítás során megsérült, és ezt a vásárlástól számított 3 napon belül jelzed, akkor természetesen kicseréljük azt, vagy visszatérítjük az árát. Kérjük, hogy ezt e-mailben jelezd nekünk.  Amennyiben a cserére bármilyen okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük. Az árucikk cseréje csak az eredeti csomagolás és a mellékelt okmányok megléte esetén lehetséges, ezért fontos, hogy azokat ugyanúgy megőrizd, mint bolti vásárlás esetén. Kérdéses, illetve vitás esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy - a vonatkozó jogszabályokkal összhangban - a hibásnak vélt terméket bevizsgáltassuk és annak cseréjéről 15 napon belül döntsünk. Amennyiben a termék megvizsgálása után kiderül, hogy annak meghibásodása nem rendeltetésszerű használat következtében történt, úgy a garancia nem vonatkozik rá. Amennyiben az ékszeren a kiszállítás után változtatást eszközölsz - például ékszerész által, vagy házilag módosítasz rajta - a továbbiakra nézve sajnos nem tudunk garanciát vállalni a termékre. Az egyeztetést követően akkor áll módunkban a meghibásodott terméket kicserélni, illetve visszafizetni az árát, ha azt eredeti állapotában, a kapott számlával együtt, teljes csomagolásban, ajánlott küldeményként postázod címünkre:
Morganson Consulting Kft., 1141 Budapest, Szugló utca 167.
2. ELÁLLÁS JOGA
Megrendelés során élhetsz a 45/2014. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállás jogával az Általános Szerződési Feltételekben foglaltaknak megfelelően. A szerződéstől az áru átvételét követő tizennégy naptári napon belül indoklás nélkül elállhatsz, az alábbi eseteket kivéve:
- szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
- olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
- olyan termék értékesítése esetében, amely fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
-
szerencsejáték-szerződés esetében.
Ebben az esetben cégünk köteles az általad kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatéríteni. Drágaköves ékszerek esetében a pénzvisszafizetés minden esetben az ékszerek bevizsgálása után történik meg, azaz amikor szakértőink segítségével megbizonyosodtunk arról, hogy az ékszer valóban hibátlan, eredeti állapotában van.
Az elállási jogot kizáró körülmények:
Ha a terméket sérülten, vagy használtan küldi vissza, illetve a terméken olyan átalakítást végeztek, amely nem teszi lehetővé a gyári állapot visszaállítását (házilag vagy ékszerész által). Ezekben az esetekben az elállási jogot nem tudjuk érvényesíteni.
3. Az ékszer visszaküldése garanciális ügyintézés esetén: az ékszert ajánlott küldeményként kérjük feladni címünkre:
Morganson Consulting Kft., 1141 Budapest, Szugló utca 167.
Az ékszer esetleges hiányosságait és sérüléseit minden esetben megvizsgáljuk. A visszavásárlással kapcsolatban felmerülő csomagolási- és szállítási költségek a vevőt terhelik.
Garanciális ügyintézés esetén a visszaküldés, ill. az újbóli kiküldés költségét átvállaljuk. A visszaküldött, számlán szereplő áru értékének visszafizetését előzetes egyeztetés után, amennyiben utánvételes volt a kiszállítás banki úton intézzük legkésőbb 14 napon belül, bankkártyás fizetés esetén néhány napon belül visszaküldjük a pénzt a bankkártyára, vállalva az utalás bankköltségét. Több ékszer egyszerre való rendelése esetén az elállási jogot részben (pl. csak egy ékszerre) is lehet alkalmazni.
A szerződésről: A megkötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a szolgáltató nem iktatja és nem lesz utólag hozzáférhető.

4. A FOGYASZTÓ JÓTÁLLÁSBÓL EREDŐ JOGAI
I. Általános szabályok
A jótállás a fogyasztó jogszabályból eredő jogait – így különösen, de nem kizárólagosan a kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési jogait – nem érinti. A jótállási kötelezettségek teljesítése és az azzal kapcsolatos költségek a fogyasztási cikk eladóját terhelik. A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti. Amennyiben a jótállási jegyet a fogyasztó részére nem adják át, a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni akkor is, ha a fogyasztó az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot, nyugtát vagy számlát bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal (pl. blokkal) érvényesíthetőek. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásának, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezésnek a napjával kezdődik, ennek dátumát a jótállási jegyen rögzítették. A jótállási igény érvényesíthetőségének határideje a felek között létrejött szerződés teljesítésétől, vagyis a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásától vagy az üzembe helyezésének napjával kezdődik és a termék árától függően 1, 2, vagy 3 évig tart. A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a vállalkozással közölni. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó a felelős. A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta. Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett bármelyik békéltető testületnél eljárást kezdeményezhet.
II. Jótállási jogok
A jótállás keretében belül a jótállási igénye alapján a fogyasztó választása szerint:
- kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak - másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállás teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet;
- az ellenszolgáltatás (termék ára) arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy
- a szerződéstől elállhat, ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Ilyenkor a termék vételára visszajár a fogyasztónak.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szerint. Kérjük, hogy a jótállási jegyet gondosan őrizze meg!
Kijavítás, kicserélés szabályai A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott
költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. A kijavítás során a termékbe kizárólag új alkatrész építhető be.
Javítási és csere határidők
a) A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor a vállalkozás legkésőbb a 15. napon a fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik. Ha a fent megjelölt jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton, nyugtán, számlán feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni. Ez a szabály az elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, quadra, motorkerékpárra, segédmotoros kerékpárra, személygépkocsira, lakóautóra, lakókocsira, utánfutós lakókocsira, utánfutóra, motoros vízi járműre nem vonatkozik. Ha a fogyasztási cikk kijavítására a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton, nyugtán, számlán feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni. Ez a szabály az elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, quadra, motorkerékpárra, segédmotoros kerékpárra, személygépkocsira, lakóautóra, lakókocsira, utánfutós lakókocsira, utánfutóra, motoros vízi járműre nem vonatkozik.
b) Ha a jótállási jegyen rögzített jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint, ha a fogyasztó a vonatkozó jogszabályok alapján nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton, nyugtán, számlán feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni. Ez a szabály az elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, quadra, motorkerékpárra, segédmotoros kerékpárra, személygépkocsira, lakóautóra, lakókocsira, utánfutós lakókocsira, utánfutóra, motoros vízi járműre nem vonatkozik. Kizárólag az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számla vagy nyugta fogadható el, amely követelmény a jótállási jegy által megkövetelt számlák,
nyugták, bizonylatok mindegyike esetén alkalmazandó. Kérjük, hogy a jótállási jegyet gondosan őrizze meg!
c) Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Javítás helyszíne A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik.
III. Kivételek:
A jótállási felelősségvállalás - különösen, de nem kizárólag – az alábbi esetkörökre nem terjed ki:
• szakszerűtlen üzembe helyezés, ha az üzembe helyezést nem a vállalkozás vagy annak megbízottja végezte el, továbbá, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés nem a használati- kezelési útmutató hibájára vagy hiányára vezethető vissza,
• nem rendeltetésszerű használat,
• karbantartási kötelezettség elmulasztása10,
• helytelen tárolás, kezelés, rongálás,
• amennyiben a hibát elemi kár, természeti csapás okozta.

IV. Kötelező karbantartási kötelezettség
A kötelező karbantartási kötelezettséggel felmerülő költségek a fogyasztót terhelik! Ha a dolog meghibásodásában a fogyasztót terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a jótállási kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a fogyasztó köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a vállalkozás e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett. 
A tájékoztató a Magyar Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság ajánlásával készült.